Lumby og omegns borgerforening
Torsdag d. 20. februar 2025 kl. 19.30
i skolens aula.
Aktuelle uddrag fra vedtægterne:
Forslag kan sendes til: hanneschultz1961@gmail.com
5.
Den ordinære generalforsamling afholdes hvert år inden udgangen af 1. kvartal.
Indkaldelse til generalforsamlingen må ske senest 14 dage før dens afholdelse. Forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, må være indsendt til formanden senest 8 dage før dens afholdelse.
6.
Dagsorden for den ordinære generalforsamling skal indeholde følgende punkter:
1) Valg af dirigent
2) Formanden aflægger beretning
3) Kassereren forelægger det reviderede regnskab til godkendelse
4a) Valg af bestyrelse
4b) Valg af 2 suppleanter
4c) Valg af 2 revisorer
5) Behandling af indkomne forslag og fastsættelse af kontingent
6) Eventuelt.